Η MLS ανακοινώνει την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας με αιχμή του δόρατος την καινοτομία. Η Σερβία έχει πληθυσμό 7 εκ. ενώ αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής με πληθυσμό 17 εκ.
H MLS προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στη Σέρβικη αγορά. Πιο συγκεκριμένα:
● Ανέπτυξε τη MAIC στη Σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στην γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
● Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
● Προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές. Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy.
● Σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia.
● Προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., την μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
Με το MLS Easy, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη Σερβική αγορά υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός Ελληνικών συνόρων.
Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.