Βασισμένη, στην κληρονομιά της ως εταιρία τεχνολογίας, η Logitech θέτει τώρα τον Σχεδιασμό στον πυρήνα της εταιρικής της ταυτότητας, δημιουργώντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, που ξεπερνούν τον κλάδο των περιφερειακών υπολογιστή βρίσκοντας θέση σε κάθε δραστηριότητα της καθημερινότητάς μας. Έτσι, αυτή η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά και την επανεφεύρεση της εταιρίας, προβάλλοντας μια νέα, δημιουργική διάθεση και ένα επανασχεδιασμένο λογότυπο. Ακόμη, δημιουργείται μια νέα εταιρική φίρμα, η Logi, για τις πιο πρόσφατες κατηγορίες προϊόντων.
Από το 2013, η Logitech μελετούσε εσωτερικά αυτόν τον εταιρικό επανακαθορισμό, επιδιώκοντας την επανεφεύρεσή της, την ανανέωση στην κουλτούρα της, και φυσικά μέσω της καινοτομίας των προϊόντων της. Έτσι, οι τελευταίες προϊοντικές δημιουργίες της εκφράζουν ανοιχτά αυτές τις αλλαγές, ενώ η εταιρία, προχωρώντας στη νέα εποχή, αναζωογονεί και την εταιρική της ταυτότητα. Πλέον οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν μια νέα εταιρική εικόνα με τολμηρά χρώματα και λιτά σχέδια, εικόνα που θα εκφράζεται παντού: στη διαδικτυακή της παρουσία στο Logitech.com, στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις συσκευασίες αλλά και στην παρουσία της στις προθήκες των καταστημάτων, όλα αυτά μέσα στην χρονιά που έρχεται.
Όπως εξήγησε ο Bracken Darrell, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Logitech «…επανεφεύραμε τη Logitech, μέσω προϊόντων που στοχεύουν στο να μας προσφέρουν εκπληκτικές νέες εμπειρίες, με ένα ιδιαίτερο μίγμα κορυφαίας τεχνολογίας και καινοτομικού σχεδιασμού. Ήδη, έχουμε συγκροτήσει μια σχεδιαστική ομάδα παγκόσμιου βεληνεκούς, με επικεφαλής τον Alastair Curtis. Και πλέον θέτουμε τον σχεδιασμό στο επίκεντρο κάθε δράσης μας. Όμως το πώς προσεγγίζουμε την έννοια σχεδιασμός, ξεφεύγει από τον τυπικό ορισμό. Για εμάς, σχεδιασμός είναι ο συνδυασμός εξελιγμένης τεχνολογίας, επιχειρηματικής στρατηγικής και των ενδιαφερόντων και των απαιτήσεων των καταναλωτών. Και αφού εξελίξαμε τα προϊόντα μας με αυτό τον τρόπο, τώρα είναι καιρός να προβάλλουμε και την νέα μας ταυτότητα».
Ως μέρος αυτής της νέας εταιρικής εικόνας οι καταναλωτές θα αρχίσουν σταδιακά να βλέπουν το λογότυπο Logi σε επιλεγμένα μοντέλα σε υπάρχουσες κατηγορίες προϊόντων, ενώ θα πρέπει να περιμένουν κάποιες εκπλήξεις και ανατροπές σε νέες κατηγορίες.
«Στη Logitech έχουν γίνει τεράστιες αλλαγές, οπότε δημιουργήσαμε μια νέα εταιρική ταυτότητα που εκφράζει το ποιοι είμαστε σήμερα αλλά και το ποιοι θα είμαστε στο μέλλον καθώς θα προχωρούμε προς τα εμπρός» σχολίασε ο Alastair Curtis, επικεφαλής σχεδιασμού της Logitech. «Ένας εταιρικός μετασχηματισμός αυτού του μεγέθους θα πρέπει να συνοδεύεται και από μια εξίσου τολμηρή αλλαγή ταυτότητας».