H MasterCard ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τρίτης ετήσιας έρευνας Mobile Payments, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Prime Research. Η μελέτη παρακολούθησε 19,1 εκατ. social media posts παγκοσμίως σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Weibo (CN), Google+ και YouTube, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014.
Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν όχι μόνο μια αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου των συνομιλιών, αλλά μια αλλαγή, τόσο στο ύφος όσο και στο κυρίως θέμα των συζητήσεων στα social media.
Θετικές Συζητήσεις
• Το κλίμα γύρω από τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου συνεχίζει να βελτιώνεται. Το 2014, το 94% των παγκόσμιων συνομιλιών ήταν θετικές, σε σύγκριση με το 77% το 2013 και 70% το 2012.
• Οι πιο θετικές συνομιλίες αφορούσαν στην καινοτομία, τα προγράμματα loyalty, τις ανταμοιβές, καθώς και την ευκολία των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου (91% μέσος θετικός τόνος).
Ανάμεσα στα πιο θετικά θέματα που συζητήθηκαν είναι η ασφάλεια και η προστασία
• Συνολικά, το 91% των συνομιλιών του 2014 για την ασφάλεια και την προστασία ήταν θετικές, σε σχέση με το αντίστοιχο 20% του 2012, όπου το θέμα ήταν αυτό με την πιο αρνητική αίσθηση στην έρευνα.
• Η σύγχυση και ανησυχία για την ασφάλεια και την προστασία που είχε αναφερθεί στις μελέτες του 2012 και 2013, έχουν πλέον αντικατασταθεί από τις συζητήσεις των καταναλωτών για ασφαλείς λύσεις.
• Το Tokenization και τα biometrics ήταν δύο βασικά θέματα συζητήσεων του 2014, που συνέβαλαν σημαντικά σε αυτή τη σημαντική αλλαγή κλίματος.
Η έμφαση δίνεται στην καινοτομία που χαρακτηρίζει τα οφέλη πληρωμών, μέσω κινητού τηλεφώνου
• Παρά το γεγονός ότι οι συζητήσεις σχετικά με την ασφάλεια ήταν από τις πιο θετικές της μελέτης, ο όγκος τους παρέμεινε χαμηλός.
• Η πλειοψηφία των συζητήσεων του 2014 (71%) αφορούσε στην ψηφιακή καινοτομία και τις πλούσιες εμπειρίες από τη χρήση κινητών τηλεφώνων και συνδεδεμένων συσκευών.
o Οι πιο θετικές συζητήσεις ήταν γύρω από την ευκολία των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου (94% διάκεινται θετικά). Οι καταναλωτές μοιράζονταν με ενθουσιασμό συγκεκριμένες αγορές που έκαναν μέσω κινητών τηλεφώνων και ιδιαίτερα τη χρησιμότητα των συσκευών τους για τις καθημερινές αγορές.
o Εκτός από την ευκολία, τα πρόσθετα κίνητρα επιβράβευσης -κουπόνια εξαγοράς και προγράμματα loyalty και συλλογής πόντων- αποτελούσαν συχνά θέμα (24%), στο ευρύτερο πλαίσιο συζήτησης για την καινοτομία. Τα πρόσθετα οφέλη που μπορούν να περιλαμβάνονται σε προσφορές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενισχύουν την πίστη των καταναλωτών για τη χρήση κινητών συσκευών (58% των συζητήσεων ξεκίνησαν από καταναλωτές), αναδεικνύοντας ευκαιρίες για το MasterPass και άλλες υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών.