Το 2018 ήταν δίχως άλλο η χρονιά που οι τηλεοράσεις 8Κ μπήκαν στην ζωή μας. Όχι μόνο για την Ευρώπη αλλά για όλο τον κόσμο. Αν και όλοι αναρωτιούνται εάν χρειαζόμαστε 8Κ τηλεοράσεις αφού δεν υπάρχει 8Κ περιεχόμενο, αυτό δεν σταματάει το αγοραστικό κοινό που θέλει «τελευταία τεχνολογία» να επιλέγει μεγάλες 8Κ τηλεοράσεις.
Την αρχή έκανε πέρυσι η Samsung, ενώ για το 2019 έχουν προγραμματίσει να λανσάρουν 8Κ μοντέλα εκτός από την Samsung και οι LG, Hisense, Sony και αργότερα η TCL.
Για την ακρίβεια των αριθμών σύμφωνα με την HIS Markit, εταιρία ερευνών, το 2018 κυκλοφόρησαν 18.600 τηλεοράσεις 8Κ, ενώ το 2019 οι πωλήσεις θα είναι περισσότερες από το διπλάσιο αυτού του αριθμού.
Πρωταγωνιστής στο μέλλον της αγοράς 8Κ θα είναι η Κίνα, με δεύτερη την Βόρεια Αμερική και μετά την Δυτική Ευρώπη.
Είναι γνωστό ότι η Samsung προχώρησε στο 8Κ για να «καταπολεμήσει» την επέλαση των τηλεοράσεων ΟLED.
Πια ο καταναλωτής όταν αγοράζει τηλεόραση έχει τις εξής προτεραιότητες:
1. Smart TV δηλαδή η τηλεόραση να συνδέεται στο δίκτυο.
2. Μεγάλη σε ίντσες τηλεόραση
3. Να μην καταναλώνει πολύ ρεύμα
4. Να είναι UHD/4K
5. Πέμπτο και τελευταίο έρχεται το όνομα του κατασκευαστή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ποιότητα της εικόνας περνάει σε άλλη μοίρα.