Η οδήγηση γίνεται μέσω ενός επίπεδου ιμάντα που περιστρέφεται από έναν DC κινητήρα, ενώ η επιλογή της ταχύτητας πραγματοποιείται ηλεκτρονικά. Εκτός από 33 και 45 στροφές, υπάρχει και η επιλογή των 78 στροφών.
Το πλατό είναι βαρύ, έχει δύο δακτύλους απόσβεσης, ο βραχίονας ρυθμίζεται κατ’ ύψος, έχει κέλυφος κεφαλής από ανθρακονήματα και όλες τις ευκολίες που μας έχει συνηθίσει η Dual.
Κυκλοφορεί σύντομα και μπορείται να το ακούσετε στα στούντιο, σε Αθήνα και Χανιά, της Ακουστικής Κρήτης.