Η πιο «πουλισιάρικη» κατηγορία ηχείων την εποχή αυτή είναι τα Wi-Fi ηχεία ή αλλιώς τα δικτυακά ηχεία.
Εδώ δραστηροποιούνται αρκετές εταιρίες όπως οι JBL, Bose, Amazon, Sonus, Denon, Yamaha, Sony κ.ο.κ. Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών Strategy Analytics που δημοσίευσε την εργασία Global Wi-Fi Speaker Forecast 2014-2022 η παγκόσμια αγορά ηχείων αυξήθηκε κατά 62% το 2016 ή αλλιώς κατά 14 εκατομμύρια ηχεία. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι ακούν μουσική πια από τέτοια ηχεία.
Επίσης δείχνουν ότι η αγορά του ήχου είναι υγιής, μπορεί το κλασικό hi-fi να μειώνεται σε πωλήσεις αλλά τα νέα ηχητικά προϊόντα, ειδικά τα δικτυακά, όλο και αυξάνουν. Πρώτη, λοιπόν, σε πωλήσεις είναι η Amazon που συγκεντρώνει το 77% αυτής της αύξησης σε ζήτηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Υπολογίζεται ότι η Amazon πούλησε πάνω από πέντε εκατομμύρια ηχεία Echo την προηγούμενη χρονιά, ενώ η Sony μόλις τέσσερα εκατομμύρια. Έτσι η Amazon περνάει πρώτη στα δικτυακά ηχεία με δεύτερη την Sonos.
Τα ηχεία της Amazon δεν είναι μόνο για μουσική, αλλά είναι «θύρες» επαφής με το σύστημα φωνητικής βοήθειας Alexa της εταιρίας.
Του χρόνου αυτά τα νούμερα αναμενεται να αυξηθούν περισσότερο ειδικά με την είσοδο της Apple στην αγορά αυτή, δηλαδή με το ηχείο HomePod, αλλά και της Microsoft με τα ηχεία Invoke. Kαι τα δύο με φωνητικό έλεγχο, το πρώτο με Siri και το δεύτερο με Cotrana. H μελέτη της εταιρίας ερευνών αναφέρει ότι το 90% των δικτυακών ηχείων το έτος 2022 θα ελέγχεται με φωνή, από το 42% που ήταν πέρυσι.
Η λίστα λοιπόν είναι
Amazon
Sonos
Bose
Harman
Denon
Sony
Google
Άλλοι