Είναι ένας κατασκευαστής εκεί στην Ιαπωνία που εξάγει στις περισσότερες χώρες, βέβαια στην Ελλάδα δεν υπάρχει αλλά τα προϊόντα του είναι πάντα σημαντικά. Για παράδειγμα το νέο του πικάπ GM-8000 εκτός των άλλων δίδει έμφαση στον ιμάντα. Δεν είναι απλής οδήγησης ιμάντα όπως όλα της αγοράς, αλλά έχει ειδικό σύστημα ρύθμισης της τάσης του ιμάντα.
Ο ελαστικός ιμάντας σε κάθε πικάπ, μαζί με την τροχαλία του μοτέρ και τα συστήματα απόσβεσης που υπάρχουν εκεί, επιφέρουν καθυστέρηση στην κίνηση και ειδικά το μοτέρ με αποτέλεσμα το φορτίο του πικάπ να αυξομειώνεται.
Κάτι τέτοιο δεν είναι καλό για τον ήχο. Εδώ έρχεται η Spec και προτείνει έναν μηχανισμό που προσδίδει στο πικάπ εξαιρετικά υψηλή ακρίβεια περιστροφής, πάντα σταθερή σύμφωνα με την ταχύτητα του κινητήρα. Υπάρχει μηχανισμός τεντώματος του ιμάντα που έχει ως αποτέλεσμα τη «στιγμιαία γιγάντια αδράνεια», όπως σ’ ένα αυτοκίνητο που όταν πάρουμε το πόδι από το γκάζι δεν σταματάει αμέσως, το πικάπ αυτό όμως το κάνει. Επιπλέον έχει μαγνητικό σύστημα που ελαφρένει το φορτίο περιστροφής του πικάπ, αλλά και ειδικό DC κινητήρα με ειδικό σέρβο σύστημα για απόλυτο έλεγχο των στροφών.
Το σασί είναι ιδιαίτερα άκαμπτο από σημύδα Φινλανδίας, κατασκευασμένο με πολλαπλά στρώματα. Είναι μια τελείως διαφορετική προσέγγιση στο θέμα του πικάπ με Ιαπωνική ακρίβεια και τελειότητα.
Το πλατό είναι από μπρούντζο 13 κιλών. Το GMP-8000 κοστίζει περίπου 20.000 ευρώ.