Όταν ο ιστορικός του μέλλοντος προσπαθήσει να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη της αναπαραγωγής του ήχου, από τις πρώτες ημέρες του μέχρι σήμερα, σίγουρα θα σταθεί στο έργο του Andrew Jones. Σχεδιαστής ηχείων σήμερα, αλλά χομπίστας του ήχου στα πρώτα του χρόνια. Με καταγωγή από την Αγγλία, o Andrew Jones από μικρός κατασκεύαζε κιτ, ηχεία και μαγνητοφωνούσε δίσκους σε κασέτες και ταινίες. Λάτρεψε το στέρεο και το Hi-Fi. Ο ενθουσιασμός του για τις ηχομηχανές τον οδήγησαν να σπουδάσει Φυσική και Ακουστική στην Αγγλία. Εκεί ασχολήθηκε πιο επιστημονικά με το θέμα του σχεδιασμού των ηχείων.
Οι γνωριμίες του με τη βιομηχανία του Hi-Fi έγιναν στις εκθέσεις ήχου, όπου είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με τις Celestion και KEF. Το φλετ αυτό του άνοιξε την πόρτα της KEF και αμέσως ανέλαβε μηχανικός στο τμήμα ανάπτυξης και έρευνας. Έτσι είχε τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση σ’ ένα τεράστιο στόλο οργάνων μετρήσεων, αφού η KEF τότε πρώτα μετρούσε και μετά άκουγε τα ηχεία της.
Μεγάφωνα, κροσόβερ, καμπίνες και πολλές-πολλές μετρήσεις ήταν η καθημερινότητα. Πολλές φορές οι μετρήσεις ήταν άριστες, αλλά ο ήχος όχι, όπως έχει πει σε συνεντεύξεις. Το φταίξιμο πήγαινε στην πηγή της μουσικής, αφού οι εργαστηριακές γεννήτριες είναι άψογες. Ακόμη πιστεύει ότι οι μετρήσεις είναι το σημείο εκκίνησης σχεδιασμού ενός ηχείου. Για να «μάθει» την πηγή μελέτησε τις ηχογραφήσεις, τις εγγραφές, τα στούντιο, το mastering ακόμη και τους ηχολήπτες. Ασχολήθηκε και με τον επαγγελματικό ήχο, ενώ του αρέσουν πολύ τα ATC και τα πάνελ της Quad. Ήθελε να σχηματίσει τη συνολική εικόνα της αλυσίδας του ήχου.
Παράλληλα γνώρισε σε συνέδρια μερικούς πρωτεργάτες που έβαλαν τα θεμέλια του Hi-Fi, όπως τους Floyd Toole, Neville Thiele, Stan Lipshitz, Siegfried Linkwitz και άλλους. Στην KEF, o Andrew Johns, συνέβαλε στην ανάπτυξη του ομοαξονικού μεγαφώνου Uni-Q. Ως ανήσυχο πνεύμα που ήταν δεν περιορίστηκε στην KEF, το επόμενο άλμα του ήταν η Infinity όπου σχεδίασε τα Prelude, Overture και άλλα θηριώδη ηχεία. Επόμενος σταθμός η Αμερική και η TAD, μια κορυφαία εταιρία ηχείων και μεγαφώνων της Pioneer.
Ο Andrew ήταν η αιτία που η Pioneer κυκλοφόρησε τα πρώτα της ποιοτικά ηχεία, τη σειρά ΕΧ για όσους θυμούνται, μετά πήγε στην Ιαπωνία για να σχεδιάσει για την ΤΑD τα εμβληματικά Reference One. Ακριβές high-end υλοποιήσεις που ακόμη και σήμερα ακούγονται υπέροχα.
Η επαφή του με τόσους κατασκευαστές, σε τόσα σύγχρονα εργαστήρια και «γεύσεις» ήχου, εμπλούτισαν την τεχνογνωσία του σε σημείο που να «ακούει» ένα ηχείο πριν καν τραβήξει την πρώτη γραμμή στο χαρτί. Το αποκορύφωμα του έργου του συντελείται τους τελευταίους μήνες, όπου πρώτη η Pioneer και τελευταία η Elac, του ζήτησαν να δημιουργήσει ηχεία χαμηλού κόστους αλλά με μεγάλο ήχο. Από λευκό χαρτί θα έπρεπε να σχεδιάσει ηχεία με τεχνολογία αλλά κυρίως με ήχο. Αρχικά δημιούργησε για την Pioneer το πακέτα Dolby Atmos που δοκιμάσαμε μερικά τεύχη πριν.
Για την Elac ανέπτυξε την σειρά Debut με αποτέλεσμα να φέρει την εταιρία στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Ήταν μεγάλη πρόσκληση να σχεδιάσει ηχεία που κοστίζουν πολύ λίγα. Ήθελα τα ηχεία αυτά να εκπλήσσουν τον καταναλωτή πρώτα με τη τιμή τους και μετά -στο σπίτι- με ήχος τους. Πράγματι, από τις δοκιμές που κάναμε, τα κατάφερε και σήμερα τα Debut να αποτελούν τα πιο «buzz» ηχεία των ημερών μας.