Το Galaxy Note 7 ήταν η ναυαρχίδα της εταιρίας και το πιο δυνατό από άποψης δυνατοτήτων και επιδόσεων κινητό της. Βέβαια στην Ελλάδα δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη, ενώ στην Ευρώπη είχαν πουληθεί περίπου 75.000 συσκευές. Οι πιο πολλές κυκλοφόρησαν στη Βόρεια Αμερική.
Η συσκευή είχε πρόβλημα στην μπαταρία ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί όταν ο θετικός πόλος της μπαταρίας, βραχυκύκλωνε με τον αρνητικό με αποτέλεσμα το κινητό να καταστρέφεται από απότομη αύξηση της θερμοκρασίας, δηλαδή από φωτιά. Αν και η Samsung είχε σχεδόν αντικαταστήσει ένα μεγάλο αριθμό συσκευών, το φαινόμενο δεν έπαψε. Τώρα αναζητεί να εντοπίσει ακριβώς την πηγή του κακού, λάθος σχεδίαση ή λάθος χρήση υλικού.
Το Galaxy Note 7 έχει απαγορευθεί από τις αεροπορικές εταιρίες να χρησιμοποιείται ή να φορτίζεται σε πτήση. Το γεγονός της «αυτοκαταστοφής» της συσκευής έχει ρίξει τη μετοχή της εταιρίας, σε μια εποχή που κυκλοφόρησε το iPhone 7 αλλά και το Pixel της Google.
Αυτό θα οδηγήσει την Samsung να κυκλοφορήσει πιο νωρίς από το πρόγραμμα τη σειρά Galaxy S8 καθώς και σε μια σειρά άλλων συσκευών ώστε να επανακτήσει τη θέση που της ανήκει στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.
Απαγόρευση σε πτήσεις.
Ήταν ένα πολύ εξελιγμένο τηλέφωνο .
Είχε κυκλοφορήσει ακόμη και σε μπλε.