Το σασί είναι από μασίφ ξύλο βάρους 7 κιλών που εδράζεται πάνω σε 4 πέλματα αλουμινίου τύπου «sandwich» εφοδιασμένα με ελαστικά δακτυλίδια για επιπλέον απόσβεση των κραδασμών.
Ο βραχίονας είναι νέος και βελτιωμένος από την Dual με σύστημα OPS (Οptimal Pivot System) καρντανίκης στήριξης με 4 ρουλεμάν μηδενικών τριβών και υψηλής ακριβείας. Ο βραχίονας ρυθμίζετε κατά ύψος VTA και η απόσβεση του μηχανισμού ανύψωσης είναι με λάδι σιλικόνης.
Φέρει ρυθμιζόμενη δύναμη ανάγνωσης με ελατήριο και ρυθμιζόμενη αντιολίσθηση επίσης με ελατήριο υψηλής ακριβείας. Για την καλωδίωση του βραχίονα χρησιμοποιούνται επάργυρα καλώδια χαμηλής αντίστασης και χωρητικότητας τα οποία καταλήγουν σε δυο επίχρυσους ακροδέκτες RCA με μόνωση τυφλόν.
Το αποσπώμενο κέλυφος της κεφαλής είναι από ανθρακονηματα πάνω στο οποίο προσαρμόζονται κεφάλες ΜΜ και ΜC 1/2″.
Ο κινητήρας είναι DC ηλεκτρονικά ελεγχόμενος χαμηλού θορύβου και τριβών, υψηλής ακρίβειας 33 και 45 στροφών. Αυτός εδράζει πάνω σε ειδική βάση για την απομόνωση των κραδασμών και των μηχανικών δονήσεων. Υπάρχει νέο αλουμινένιο πλατό τύπου “sandwich” με τριπλό ελαστικό δαχτυλίδι για την απόσβεση των κραδασμών.
Το πλατό έχει πάχος 2,2 εκατοστά και βάρος 1,5 κιλά. Καλύπτεται από αντιστατική τσόχα με πάχος 3 χιλιοστά. Ο άξονας περιστροφής του υποπλατό έχει διάμετρο 7 χιλιοστά.
Το CS 550 διαθέτει υψηλής αισθητικής κάλυμμα από πλεξιγκλάς το οποίο προσαρμόζεται πάνω στο σασί με δύο μεντεσέδες.
Θα κυκλοφορήσει σε φινίρισμα μεταλλικό ανθρακί.