ένα νέο πικάπ με σοφιστικέ τριπλό σασί από σάντουιτς με ξύλο ελιάς 50mm κυματιστό, πλάκα αλουμίνιου 3mm και ακρυλική πλάκα 20mm, ενωμένες σε 16 επιλεγμένα σημεία για μεγίστη διασπορά των κραδασμών.
Με πλατό από sustarin υλικό πολύ σκληρό και άκαμπτο σχεδόν νεκρό ακουστικά. Με άξονα από ατσάλι σε πηγάδι από φωσφορούχο ορείχαλκο, ταιριασμένα με ανοχές 2/100 του χιλιοστού για μηδαμινές τριβές και ομαλή περιστροφή. Η οδήγηση είναι με ιμάντα και βραχίονα τον Β-5.1 με ρουλεμάν σχεδόν μηδενικών τριβών.
Ο κινητήρας είναι 12V synchronus με τροφοδοτικό PWM (Pulse Width Modulator) και ηλεκτρονική ρύθμιση στροφών 33 1/3 - 45 με μνήμη.
To μοντέλο Giglio (Κρίνος) είναι ένα μικρό Mediterraneo που δοκιμάσαμε στον ΗΧΟ.
Από κοντά στην Έκθεση 28-29 Νομεμβρίου στο ξενοδοχείο Athens Ledra.